Česta pitanja
1. Kako mogu napraviti narudžbu?
Da biste napravili narudžbu, jednostavno odaberite proizvod koji želite kupiti i dodajte ga u košaricu.
Zatim slijedite upute za završetak narudžbe i unos potrebnih informacija.
Zatim slijedite upute za završetak narudžbe i unos potrebnih informacija.
2. Koji su načini plaćanja?
Plaćanje je moguće izvršiti putem kreditnih kartica (jednokratno ili obročno), ili općom uplatnicom / internet bankarstvom .
Za plaćanje kreditnim /debitnim karticama prihvaćamo:
- Diners
- Visa
- Visa Premium
- Maestro
- Mastercard
Za plaćanje na rate prihvaćamo sljedeće kartice:
Erste Card Club - Diners, Visa, Maestro, Mastercard do 12 rata
Zagrebačka banka - Mastercard do 36 rata, Visa do 24 rate
PBZ - Visa, Visa Premium i Maestro do 12 rata
3. Mogu li vratiti proizvod ako nisam zadovoljan?
Da, nudimo mogućnost povrata proizvoda u određenom roku ako niste zadovoljni.
Detalje provjere povrata proizvoda pronađite u našim uvjetima vraćanja.
Detalje provjere povrata proizvoda pronađite u našim uvjetima vraćanja.
4. Kako se registrirati na webshopu?
Registracija na našem webshopu je jednostavna.
Kliknite na srednju ikonu u gornjem desnom kutu, te kliknite "Izradi račun" i slijedite upute za unos svojih podataka.
Kliknite na srednju ikonu u gornjem desnom kutu, te kliknite "Izradi račun" i slijedite upute za unos svojih podataka.
5. Kako mogu dobiti dodatne informacije o proizvodu?
Sve informacije o proizvodima nalaze se na našoj web stranici.
Ukoliko imate dodatna pitanja, kontaktirajte nas putem chata ili putem e-pošte info@komforno.hr
Ukoliko imate dodatna pitanja, kontaktirajte nas putem chata ili putem e-pošte info@komforno.hr
6. Kako mogu pratiti novosti i akcije?
Prijavite se na naš newsletter ili nas pratite na društvenim mrežama kako biste bili informirani o novostima, akcijama i posebnim ponudama.