Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima: 
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
- ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Reklamaciju proizvoda kupac može izvršiti osobno u Komforno trgovini ili ga poslati na adresu naše poslovnice (Komforno d.o.o. - Ul. E. i G. Legenstein 2, 40000 Čakovec, Hrvatska). Zamjena se vrši na trošak tvrtke Komforno d.o.o., ukoliko je razlog zamjene oštećen proizvod ili pogrešno isporučen proizvod, a ukoliko je riječ o zamjeni proizvoda zbog želje kupca, kupac šalje robu na našu adresu o svom trošku. Komforno nije odgovoran ukoliko dođe do eventualnih oštećenja i ostalih obaveza koje se nalaze u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati vrhunsku uslugu za svakog kupca. Kupac je prilikom preuzimanja robe je dužan reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta te istu javiti pismenim putem našem voditelju prodaje na email reklamacije@komforno.hr

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke proizvoda sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima (članci 400. - 422.). Prema tim odredbama:

Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke proizvoda koji su postojali u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira na to je li prodavatelju bilo poznato o tim nedostacima. Također, prodavatelj je odgovoran i za materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su uzrokovani uzrocima koji su postojali prije toga.

Nedostatak postoji u sljedećim slučajevima:

  • ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet
  • ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata
  • ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
  • kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
  • ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.)
  • ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji
  • ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

 

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegovih predstavnika očekivao određena svojstva proizvoda, nedostatak se neće uzeti u obzir ako prodavatelj nije znao ili nije trebao znati za te izjave, ili ako su te izjave bile opovrgnute prije zaključenja ugovora ili ako nisu utjecale na odluku kupca o sklapanju ugovora.

Prodavatelj nije odgovoran za nedostatke koji su bili poznati kupcu pri zaključenju ugovora ili mu nisu mogli ostati nepoznati.

Nedostaci koji bi prosječna i pažljiva osoba s odgovarajućim znanjem i iskustvom iz iste struke mogla lako primijetiti pri uobičajenom pregledu proizvoda smatraju se nedostacima koje kupac ne može smatrati nepoznatima.

Kupac je dužan uobičajeno pregledati primljeni proizvod čim je to moguće u skladu s uobičajenim postupkom te obavijestiti prodavatelja o vidljivim nedostacima u roku od osam dana, inače će izgubiti pravo koje mu po tom osnovu pripada.

Ako je pregled izvršen u prisutnosti obje strane, kupac je dužan odmah priopćiti prodavatelju svoje primjedbe o vidljivim nedostacima, inače će izgubiti pravo koje mu po tom osnovu pripada.

U slučaju da je nedostatak neznatan, kupac nema pravo raskinuti ugovor, ali zadržava ostala prava vezana uz odgovornost za materijalne nedostatke, uključujući pravo na naknadu štete.

Prodavatelj snosi troškove otklanjanja nedostataka i zamjene proizvoda u slučaju reklamacije.

 

Tvrtka Komforno d.o.o. jamči Vam da ćete dobiti vrhunsku uslugu i ostvariti maksimalnu vrijednost za svoj novac. Ukoliko dođe do toga da niste zadovoljni isporučenim proizvodom, imate pravo vratiti ga u roku 14 dana. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu, imate pravo jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. 

Povrat uplaćenog iznosa

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Povrat robe

Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

 

Primjedbe i prigovori

Sukladno čl. 10 ZZP, Internet trgovina komforno.hr (Komforno d.o.o.) vam omogućuje da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu možete poslati na e-mail: reklamacije@komforno.hr. Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovoriti ćemo u roku od maksimalno 15 dana.