Uvjeti dostave i isporuke
Dostavna služba
Dostavu vršimo putem dostavne službe Gebrüder Weiss, dok za manje pakete dostavu vršimo putem dostavne službe GLS.
Besplatna dostava
Dostava je besplatna za područje cijele Hrvatske (do ulaza u zgradu). Roba se šalje iz naše poslovnice na adresi Ul. E. i G. Legenstein 2, Čakovec, Hrvatska.
Usluga unosa u objekt dodatno se naplaćuje.
Možete je zatražiti nakon izvršene narudžbe slanjem e-maila na info@komforno.hr.
Napomena: Za blagovaonske stolove ne pružamo uslugu unosa u objekt, a također ne vršimo montažu proizvoda.
Uvjeti dostave i isporuke
Kupac će od strane Komforno d.o.o. biti obaviješten u trenutku kada narudžba napusti naše skladište, odnosno kada narudžbu preuzme dostavna služba.
Od tog trenutka, očekivani rok isporuke je 1 do 3 radna dana, osim za određene otoke, gdje zbog ograničene dostupnosti dostavnih ruta isporuka može trajati dulje (7 do 10 radnih dana)
Dostava je moguća za otoke Brač, Mljet, Hvar, Šolta, Vis, Korčula, Ugljan, Pašman, Dugi otok, Pag, Pelješac, Murter, Čiovo, Vir, Krk, Cres, Lošinj, Rab. Za sve ostale otoke moguća je dostava u trajektnu luku ili najbližu pristupnu točku na kopnu.
Na sljedeće otoke nema isporuke dostavnim vozilima: Lastovo, Iž, Prvić, Šipan, Koločep, Zlarin, Lopud, Silba, Vrgada, Krapanj, Molat, Ist, Susak, Drvenik Veli, Olib, Kaprije, Žirje, Ilovik, Rava, Unije, Premuda, Drvenik Mali, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Biševo, Ošljak, Vele Srakane, Kornat, Male Srakane, Sveti Andrija. Preuzimanje od strane kupca vrši se u polaznoj trajektnoj luci, prema dogovoru I ovisno o redu vožnje trajekta/broda.
Napomena: Za neka područja kao što su Dubrovnik, Rijeka, Split te teže pristupnih lokacija, dostava se izvršava do najbližeg kolnog prilaza, bez unosa robe u prostor korisnika. U slučajevima kada dimenzije i/ili masa pošiljke onemogućuju istovar pomoću istovarne rampe, primatelj je dužan osigurati odgovarajuće uvjete za istovar robe s dostavnog vozila.
Ukoliko naručeni proizvod ne možemo isporučiti jer trenutačno nije dostupan na skladištu dobavljača, odmah ćemo vas o tome obavijestiti, a vi imate pravo pristati na naknadni rok za isporuku ili raskinuti ugovor.
Oštećenje prilikom dostave
Molimo da kod preuzimanja dobro pregledate paket i ako vidite bilo kakvo oštećenje, makar samo na zaštiti paketa, zatražite od dostavne službe da fotografiraju oštećenje i unesu ga u skener zajedno s napomenom „dostavljeno s oštećenjem“. Tek tada, nakon što je evidentirano, možete potpisati primitak jer inače ne možemo uvažiti Vašu reklamaciju ukoliko bi došlo do toga.
Pogrešan ili nepotpun sadržaj pošiljke
Ukoliko ste po otvaranju paketa primijetili da je isporučen pogrešan artikl ili da nešto nedostaje, molimo vas da nas kontaktirate odmah po primitku pošiljke putem e-maila na: info@komforno.hr
Proizvod je potrebno vratiti u originalnom pakiranju, na paleti, s deklaracijom. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda (čl. 77, st. 5 ZZP-a).
Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ako to neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljki.