Uvjeti dostave i isporuke

Dostava je besplatna za područje cijele Hrvatske (do ulaza u zgradu). Roba se šalje iz naše poslovnice na adresi Ul. E. i G. Legenstein 2, Čakovec, Hrvatska.
Usluga unosa u objekt dodatno se naplaćuje. Možete je zatražiti nakon izvršene narudžbe slanjem e-maila na info@komforno.hr. 

Dostava i isporuka vaših narudžbi iz našeg webshopa obavljaju se brzo i pouzdano. Nakon što obavite narudžbu, na vašu e-mail adresu poslat ćemo potvrdu narudžbe i obavijest o slanju paketa.

Dostava je moguća za otoke Brač, Mljet, Hvar, Šolta, Vis, Korčula, Ugljan, Pašman, Dugi otok, Pag, Pelješac, Murter, Čiovo, Vir, Krk, Cres, Lošinj, Rab. Za sve ostale otoke moguća je dostava u trajektnu luku ili najbližu pristupnu točku na kopnu.

Na sljedeće otoke nema isporuke dostavnim vozilima: Lastovo, Iž, Prvić, Šipan, Koločep, Zlarin, Lopud, Silba, Vrgada, Krapanj, Molat, Ist, Susak, Drvenik Veli, Olib, Kaprije, Žirje, Ilovik, Rava, Unije, Premuda, Drvenik Mali, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Biševo, Ošljak, Vele Srakane, Kornat, Male Srakane, Sveti Andrija. Preuzimanje od strane kupca vrši se u polaznoj trajektnoj luci, prema dogovoru I ovisno o redu vožnje trajekta/broda.

NapomenaZa neka područja kao što su Dubrovnik, Rijeka, Split te teže pristupnih lokacija, dostava se izvršava do najbližeg kolnog prilaza, bez unosa robe u prostor korisnika. U slučajevima kada dimenzije i/ili masa pošiljke onemogućuju istovar pomoću istovarne rampe, primatelj je dužan osigurati odgovarajuće uvjete za istovar robe s dostavnog vozila.

Kupac se obavještava nakon što narudžba napusti naše skladište. Nakon što napusti skladište, roba ima okvirno 2-3 dana da stigne na adresu kupca. Prilikom obavještavanja, kupac se obvezuje biti prisutan na dan dostave. U slučaju da kupac nije prisutan na dan dostave, roba će biti vraćena na skladište dostavne službe, a troškove novog termina dostave snosi kupac.

Ako naručeni proizvod ne možemo isporučiti jer trenutačno nije dostupan na skladištu dobavljača, odmah ćemo vas o tome obavijestiti, a vi imate pravo pristati na naknadni rok za isporuku ili raskinuti ugovor.

Ako ste primijetili da se vaša narudžba ne poklapa s onim što ste naručili ili je oštećena prilikom dostave, molimo kontaktirajte nas odmah nakon primitka paketa kako bismo mogli riješiti problem.

Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ako to neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljki.

Dostava se obavlja do ulaza u stambeni objekt željene adrese, a ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi Kupac već do ulaza u zgradu.

Kupac je prilikom preuzimanja proizvoda dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U suprotnome, naknadne se reklamacije neće moći uvažiti.

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je sam naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu, ovisno o tome koje će podatke Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

 

 

Dostavna služba 

Dostavu vršimo putem dostavljačke službe Gebrüder Weiss, dok za manje pakete dostavu vršimo putem dostavljačkih službi DPD i GLS.

 

Ostali uvjeti dostave

Naručeni proizvoditi biti će zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta. Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.